23.08.2012

My Sims Family (5)

Witajcie. Oto rodzina Verbeck.

 Oto Mroczny Kosiarz i Tina :D
 A to Katrieen Verbeck.

 ...i wtedy lubiłem jeździć małym rowerkiem z uśmiechniętym ryjem...
 ...i pamiętaj! Pisz tylko czerwonym piórem i czarnym atramentem!
Rozumiem, że wszytsko ok?
 Pogodej se...
 ^^
 A to mroczny kosiarz po ściągnięciu płachty...
 Wąchajcie moją stopę!
 Powąchasz?
 I jak pachniała? ;>
 Wbijamy do klubu!
 Kocham to zdjęcie <3
 przygryzamy szklankę...
 Tylko całować.
 Fajne zdjęcie ^^
 Kolejny drink...
A to skutki uboczne :D



Tą rodzinką postaram się kontynuować My Sims Family. W najbliższym czasie wrzucę też na bloga Mrocznego Kosiarza do pobrania ;)

Dobranoc :P

21.08.2012

Zdjęcie (2)

Jak już zauważyliście jest też ciąg Zdjęć. Co spodoba mi się jakiś moment, robie mu zdjęcie. A to nie pasuje ani do My sims family ani do My happy sims więc jest osobne takie coś :D


12.08.2012

Dom Aleksandria

Witajcie kochani :)
Oto pierwszy dom stworzony przeze mnie opublikowany w interencie i wgl na blogu. Zobaczcie i możecie pobrać albo wersję umeblowaną, albo nieumeblowaną ^^
Wymagane dodatki: Kariera i Po zmroku












Mam nadzieję że dom wam się podoba :) Nieumeblowany pobierzecie TUTAJ NIEUMEBLOWANY  natomiast umeblowany z giełdy wymiany, bo na 4shared pisało mi, że plik jest chroniony prawami autorskimi -,- czyli TUTAJ UMEBLOWANY

Do zobaczenia :)

11.08.2012

3000 wejście i Zdjęcie (1)

Chciałbym podziękować/pogratulować Wojtkowi z bloga http://www.simsvideotv.blogspot.com/ bo to właśnie on wszedł jako 3000 :)
Panorama Twinbrook tak sobie ;) Dla ozdjęcienia posta :D

10.08.2012

My happy sims (2)

Witajcie. Notke robiłem 8 rano, a dziś teraz jest autododawanie ;)

To są zdjęcia z planu filmowego Odpadanki ;)

 Luzik.,..
 Nieee!!! Zjedli mi tooosty!!!
 Czemu. Mnie. BUDZISZ.?!
Jak ci przyje**e to sie ku*wa nie pozbierasz!



Takie krótkie, ale zawsze coś ;)

08.08.2012

My Sims Family (4)

Na wstepie: notka jest na autododawaniu. Robiłem ją rano. Teraz o tej porze już mój ojciec jest w domu tak więc nie dodałbym jej. ;)





 Oto Adrianna D'arc. Jest gruba, brzydka, brzydko się ubiera.
 Postanawia poddać się karierze stylistki.
 Rozmawia z szefem, który od razu ją przyjmuje.
 Postanawia coś w sobie zmienić.
 Najpierw fryzura i makijaż,
 póxniej ubiór
 i tak się prezentuje
 Ma kota, którego kocha nad życie, bo nie ma nikogo innego

 Postanawia zrzucić paredsziesiąt kilogramów.







 Aż w końcu udało jej się to.
 I oto z brzydkiej grubaski
 Stała się piekna szczupła stylistka.
 Postanowiła uruchomić konto ze spadkami ze swojej rodziny i kupiła sobie apartament z takim oto niefajnym widokiem.
Za to mieszkanie i taras - bomba.



Mam nadzieję że wam sie podobało. Jak już mówiłem, jest to zastępcze fotostory.