30.11.2012

Kontynuacja

No :D Pozwolę sobie zaczać tego posta, a Young dokończy. Ja będę pisał taką czcionką, ona pogrubioną ;)

Chciałbym Wam przekazać informację, że blog został odwieszony. Sam blog, bo prace nadal będą tworzone w takim tempie jak dotychczas. Strasznie się cieszę, że mam wspólniczkę, bo gdyby nie ona, nie poradziłbym sobie. Jak zapewne zauważyliście, mamy nowy wygląd, jak zapewne zauważyliście. Mam nadzieję, że Wam się podoba. Przypominam, że w dziale WTF?! Możecie publikować wasze uwagi, sugestie i problemy dotyczące bloga, autorów bloga jak i samej gry. W planach mamy wiele ciekawych notek i prac. Głos oddaję Agacie ;3

 Trochę tego będzie, więc szykujcie się na sporą dawkę literek.
 Skupimy się głównie na poradnikach oraz różnych seriach, które dotychczas zostały rozpoczęte. Następnie mamy zamiar zająć się dodatkami wszelkiej maści, oczywiście mam na myśli dodatki możliwe do kupienia w sklepie jako płyty, oraz dodatki typu włosy, ubrania ściągane przez nas z internetu. Będę również zamieszczać niektóre propozycje fanów dotyczące nowych dodatków, najczęściej będą to fani znani i lubiani, jednak czasami trafi się coś ciekawego z dalszych zakątków internetu. Od razu mówię, że z czasem mój plan może się zmienić, więc niczego do końca nie obiecuję.

Tym zamykam(y) post i zapraszamy do wspomagania Nas komentarzami. Bo tylko prawdziwy komentarz dodaje motywacji, pamiętajcie o tym :)

Na koniec zdjęcie:

Moja simka jedząca ostre krewetki ;3

25.11.2012

Nowa redaktor przybyła~

Witam, nazywam się Agata, ale na tym blogu proszę zwracać się do mnie moim nickiem - The Young One, jeżeli będzie on za długi to po prostu mówcie na mnie Young.
  Moje doświadczenie w simsach sięga dnia wydania The Sims 2, od tego czasu zaczęłam kolekcjonować dodatki oraz interesować się tą serią. Potem została wydana 3, jednak już byłam bardziej rozsądna w wydawaniu pieniędzy na dodatki, posiadam Po zmroku, Zwierzaki, Nie z tego świata, Cztery pory roku. Mam zamiar umieszczać tutaj simsowe nowinki, oraz rzeczy tworzone od fanów dla fanów tej jakże popularnej gry. Nie mam zamiaru umieszczać niestety fotostory, ponieważ mogą się one wydawać dla niektórych osób lekko...niedorzeczne.

Cechy: Wygadany, Łatwo się zachwyca, Nieśmiały, Nieprzystępny, Roztrzepany.
Moja pracownia na oficjalniej stronie 3: http://mypage.thesims3.com/mypage/mili222

07.11.2012

My Sims Family (9)

No więc jak zapowiadałem w poprzednim poście, dziś jest kolejna część fotostory. Zapraszam do lektury :P



Rodzina Silde. Pani Ellen Silde i jej kot Kitty Silde. Mieszkają w nowoczesnym domu przy plaży. Prowadzą normalne życie, jako przykrywka dla wielkiej tajemnicy pani Ellen. Ale o tym później.

Oto Kitty.
I pani Ellen - już podejrzewacie kim jest c'nie? ;)
-Hmm... Czemu nie latasz jak nietoperki?
Pani Ellen zjada kolację, jak normalni ludzie.
-Tak Kitty. Jadłam. A ty nie dośtanieś. Ślićny kiciaćku.
;3
-Dzisiejszej nocy pogoda będzie dopisywała...
-No to cudownie 
-Kot już wie co będzie się działo :D
 Słońce zachodzi...
 ... a Ellen idzie siku...
... i wychodzi.
Już wiecie kim jest?
Teraz łowy. Sprawdz z kogo wypić.
 Ta w czerwonej kiecce w białe plamy (hahah) wygląda szpetnie, ale będzie smaczna.
Emdzie-dziemdzie-pendzie-zjem cie..
Arghh!
 ...au...
 Makarena, ahaj!
 DZIEŃ! O KU*WA!
 A ciuciu ciuciu, kiciuciu ić śpać jak pańcia.
 Myju myju ;3
 I idziemy spać.... A jak wstaniemy to...






 Pani Ellen zawodowo gra na fortepianie. Jeszcze coś z tego wyniknie, ale to w następnej części ;)








05.11.2012

Zdjęcie (5)

Haha witajcie :D
Znów szał notkowy :D
Notka robiona w sobote xD
To zapraszam :P


Mam nadzieję, że wiecie kto jest na tym zdjęciu ;> 
Jeśli wiecie to piszcie w komentarzach ;]
U mnie coraz lepiej. Chyba. Aktualnie nie powinienem mieć komputera bo powinien być w naprawie. Nie jestem w stanie tego określić, pisząc tą notkę w sobotę. Mam nadzieję, że jak komp wróci z naprawy to będzie w końcu działał bez jakichkolwiek zarzutów. Problem mam też taki, że wujek zainstalował mi 32 bitowego Windowsa no i nie mogę sobie więcej RAN'u dorzucić, bo będzie odczytywane tylko 3GB... Muszę coś z tym zrobić :D Coś też dzieje się z Vegasem, albo też z dyskiem zewnętrznym, na którym mam WSZYTSKO z Odpadanki (przypominam, że zrobienie jednego odcinka pożera ok 20GB, a gotowy odcinek to około 100Mb - załamać się można, nie?). Jeśli wszystko będzie działało, to poinformuję was o tym. 

Teraz żegnam się z Wami i zapraszam do odwiedzania bloga w najbliżych dniach, bo będzie kolejna część My Sims Family ;)