9.12.2012

Poradnik: Jak ominąć Błąd Zapisu nr. 12

UWAGA: Sposób ten, może nie działać. Podczas wchodzenia w Edycję miasta, w czasie gdy takowy problem występuje, gra może zostać "Niespodziewanie zatrzymana" dlatego zapraszam na całkiem nowy sposób, który działa na 100%, tylko trzeba się trochę nagłówkować. Efekt gwarantowany. KLIK TUTAJ


Jak ominąć Błąd Zapisu 12 w The Sims 3? Błąd Zapisu 12 co to jest?

Otóż to jest Błąd Zapisu Pliku Świata. Często zdarza Wam się to? Znaczy, że zbyt często używacie kodu testingcheatsenabled true, albo macie już tak zmodyfikowane miasto, tak długo w nim gracie że komputer nie wyrabia. Najprostszym sposobem, lecz nie zawsze działającym jest wejście w ustawienia i 'Edytuj Miasto' jak na screenie po prawej. Jeśli już jesteście w edycji miasta to wtedy dajecie zapis. Jest 95% szans, że się zapisze. U mnie to zawsze działa.


(Jest jeszcze sposób dla systemów 32 bitowych, mających 3 gb ramu udostepnienie dla gry tych 3 gb, bo system udostępnia tylko 2, ale niezbyt to pomaga, więc nie opisuję i zapraszam DO TEJ NOTKI)

Mam nadzieję, że pomogło Wam to rozwiązać ten na pozór wielki problem i jeśli skorzystałeś z tego skomentuj post, jeśli ogólnie blog ci się spodobał dodaj się do Obserwatorów :)

PS. Coś, co może cię zainteresować:

13 komentarzy:

  1. mój boże, dziękuje!!!!!!!!!
    od dawna tego szukałam i nie potrafiłam znaleźć! strasnie dręczący jest ten problem, a w zasadzie był, bo już ie jest =] dzieki ci bardzo ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh :(
    Podczas wychodzenia do edycji wywaliło mnie z gry...
    Zawsze mnie wywala ;/ Mogliby coś z tym zrobić!

    A blog masz bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię poradnik, dzięki któremu łątwo sie rozwiąże ten problem.. Mnie zaczęło też w tym momencie wywalać do pulpitu ):

      Usuń
    2. kiedy, będzie poradnik ?
      bo mam ten sam problem... zapisuje błąd zapisu 12, chce wejść w edycje miasta, wywala mnie na pulpit -,-
      no już nie mam siły ;/

      Usuń
  3. "Jeśli już jesteście w edycji miasta to wtedy dajecie zapis." Ale o jaki zapis chodzi w Edytuj miasto bo nic z tego nie rozumiem. Proszę o wytłumaczenie, bo ten błąd 12 mam cały czas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jeśli już jesteście w edycji miasta" - czyli jeśli już jesteś w edycji miasta, "to wtedy dajecie zapis." - wtedy zapisujesz. Na prawdę to zdanie było takie nie zrozumiałe? Na górze tej notki jest link do sposobu, który działa na 100%, bo ten może nie działać.

      Usuń
  4. Siemanko jestem Vertez :D miło mi :0 O i jestem Mikołaj Rusna....

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie to nie działa bo próbowałam, nie wywala mnie na pulpit tylko wyskakuje to samo okienko z błędem 12 :/ Wkurzające jak nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomogłaś mi bardzo :) Nie wiedziałam czemu sie tak dzieje a teraz wiem że przez kod testingcheatsenabled true , prawie zawsze jak włączam simsy to go używam :D Pozdrawiam ! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Wywaliło mnie, ale przynajmniej już wiem, że nie moge tak często używać kodu testingcheatsenabled true. A jak nie będe go urzywać to nie będzie błędu?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kod motherlode też chyba w nadużyciu może w pewnym momencie spowodować błąd 12. Ewentualnie jakiś obiekt, bo wczoraj dałem do domku magiczny kociołek i magiczną księgę. Chyba, że 10 GB na dysku to powód, że błąd mi wystąpił, bo wykluczam nadmierne ingerowanie w miasto (mam zapisy, gdzie naprawdę mocno ingeruję).

    Chyba, że chodzi o używanie kodów w modyfikacji miasta, to w tym wypadku albo motherlode, albo niewyrabiający komp (testingcheatsenabled i buy debug nie użyłem, aby uzupełnić braki w roślinności o 5, których mi brakuje)

    OdpowiedzUsuń