26.12.2012

Lovely Family Anderson (5)

"ODWIEDZINY"


Wiktoria była zmęczona swoim samopoczuciem, pomijając nawet fakt, że dom ma wyremontowany.

Postanowiła zrobić coś sobie jeść z nadzieją, że tego nie wyrzyga :>
Nie, ona nie jest na dworze. To szyba :>
Lecz nagle zdała sobie z czegoś sprawę....


JEST W CIĄŻY....



Od razu "łap" za telefon i dzwoni do Georga. Musiała go ściągnąć na Hawaje (tam mieszkała, heloł) bez podawania przyczyny. O dziwo się zgodził :>





Czekała tak z jeden dzień...
W końcu przyjechał!

Powiedziała mu że jest w ciąży... Wyraźnie miał to na celu we Francji...  Bo się ucieszył.

Szczęśliwi przyszli rodzice ^^




25.12.2012

Rose Nesbitt - Prezent od Young~

Pamiętacie simkę z tej notki?
Mam nadzieję, że pamiętacie, bo dzisiaj chciałabym ją oddać w wasze ręce.
Tylko najpierw lista CC, muszę ją zamieścić, ponieważ kreatorzy, mogą mi mieć za złe, że nie miałam respektu do ich praw. Lista będzie po angielsku i po polsku.
Lista CC/CC list:
Fryzura/Hairstyle: Anubis
Ubranie (strój codzienny)/Casual Outfit: Anubis
Oczy/Eyes: Nie są dodane, ze względu na regulamin kreatora./Not added, because of creator rules.
Eyelash/ (nie wiem jak to przetłumaczyć na polski): Nie są dodane./ Not added.
Skróra/Skin: Lemoneaf (Potrzebne do działania sima./Required to work.)
Szminka/Lipstick: Tamo
Ear Blush/ (takie coś jak puder na uszy, nie wiem jak to przetłumaczyć): aphroditeisimmoral
Brwi/Eyebrows: Elexis
Wymagane dodatki: Nie z tego świata, Po zmroku, Cztery pory roku.
Wygląd innych ubrań poza codziennym: Wizytowe, do snu, sportowe, kąpielowe, wierzchnie.

Pobierz/Download:
Mediafire
4shared
Obydwa pliki się praktycznie nie różnią niczym poza hostingiem. Są one w formacie rar, więc będzie potrzebny program WinRar do rozpakowania ich.
1 plik jest w formacie sims3pack, 2 natomiast w formacie sim. Plik w formacie sim wkładamy do folderu "SavedSims".

24.12.2012

Post świąteczny~

Najedliście się?
Jeśli tak to dobrze, jeśli nie też dobrze.
Wraz z BranQ przygotowałam kartkę świąteczną. 















Simy są moje...kiedyś poznacie wszystkich, teraz znacie tylko Rose.
Wszystkie życzenia są na kartce.
Wesołych świąt!  
P.S Planuję niespodziankę w czasie nadchodzących świąt.

22.12.2012

My Happy Sims (5)

Hej, hej hej ;)


Co u was? Ja cały ten tydzień przesiedziałem w domu z zapaleniem zatok... Nic przyjemnego. Ale przynajmniej widzicie pokaźną ilość notek ;>
Jedynie wczoraj byłem w szkole, bo były wigilie klasowe, a moja w tej szkole była ostatnia, więc nie chciałem opuścić. W ten weekend ruszają u mnie w domu ostateczne przygotowania do świąt. Jutro makówki, dziś porządki, a w poniedziałek przygotowanie kolacji. Postanowiłem przygotować dla was niespodziankę, ale dowiecie się co to jest 24 grudnia już o 20 :)

Tymczasem zapraszam Was do kolejnej części My Happy Sims ;3



Tsa...

-Rączki do góry.!

-Chyba mrugnąłem ;)

Mam nadzieję, że się podobało :)

21.12.2012

Rose Nesbitt - Young chwali się swoimi potworami.

Tak, tym razem to ja - Young. 
Dzisiaj mam zamiar dać początek nowej serii zwanej "Young chwali się swoimi potworami". Będzie to seria, w której pokazywać wam będę moje twory z gry The Sims 3, ewentualnie The Sims 2. Niektóre osoby z zapytaj mogą kojarzyć moje simy, może pod moim starym nickiem...
Dzisiaj pragnę przedstawić wam Rose Nesbitt!
Jest to pół - elf, pół - człowiek. Swoją moc straciła mając 10 lat pijąc przez pomyłkę eliksir zabierający magiczną moc pijącemu. Jedyne co jej zostało po elfich korzeniach to spiczaste uszy oraz niewielka dawka mocy. Jej elfi rodzice niestety porzucili ją zaraz po tym zdarzeniu, ponieważ wydawała im się bezużyteczna 
bez mocy. Szybko znalazła innych rodziców ze względu na liczne talenty. Jednym z nich jest pisanie, kiedy w czasie tak zwanych "Dni otwartych" w sierocińcu przeczytała swój wiersz cała publiczność oniemiała i prawie wszyscy chcieli ją adoptować...jednak ona wybrała zamożną parę z Monte Vista, zamieszkała w tym jakże pięknym mieście wraz z rodzicami. Dzisiaj Rose jest już dorosła, jednak dalej mieszka w tym pięknym, zabytkowym mieście.

Tak, historyjka troszkę smutna...teraz czas na pokazanie wam jak wygląda ta nieszczęśliwa dziewczyna jako dorosła osoba.

Nie, ona nie jest bezdomna, chciałam tylko pokazać jej pełny strój.
Cechy:
-Odważna
-Mól książkowy
-Charyzmatyczna
-Przyjacielska
-Szczęściara


Poradnik: Twoja gra ma za dużo błędów? Wypróbuj Dashboard!

Witajcie 

Dziś przedstawię Wam programik, który wyszukuje błędy z Waszej gry i je rozwiązuje. Skorzystaj z tego programu, jeśli:

  • Program Sims 3 przestał działać - i dzieje się to często
  • Gra nagle spowolniła, a nie wiesz czemu
  • Zawiesza się



Po pobraniu, rozpakowujemy program i uruchamiamy Sims3Dashboard.exe


Po uruchomieniu klikamy na File i wybieramy folder z waszą grą (oczywiście chodzi o ten w dokumentach)

Na dole legenda itd. Program bardzo intuicyjny, wiec nie ma czego tłumaczyć :)
Możemy rozwiązać wszystkie problemy - Fix All Problems
Albo zaznaczyć dany i kliknąć Action i wybrać, co ma zrobić z zaznaczonym plikiem :)

20.12.2012

Lovely Family Anderson (4)

"POWRÓT"



Wiktoria dostała telefon, że okres jej wakacji dobiega końca.






Musiała się ze wszystkimi pożegnać i pożegnać z kuchnią i francuskimi składnikami.





Oczywiście bez kupna wina by się nie obyło :D


Wróciła do domu i od razu przywitała się ze swoim psem ♥




Zaraz po przywitaniu, zasiadła przed komputerem i zaczęła dalej pisać...






Szuka inspiracji...









Lecz nagle...




Z nieznanych powodów...




Biegnie do toalety zwymiotować....




Jeszcze nie przypuszczała tego, co się stanie.



Postanowiła wyremontować dom, bo miała trochę pieniędzy z honorarii z poprzednich książek.


Przed

Po



Koniec części czwartej ;3

19.12.2012

My Happy Sims (4)

Witajcie ;>


Dziś kolejna odsłona My Happy Sims ;3


Mam nadzieję, że się spodoba :)



Ajajaj, pchły mi we włosy wlazły.
Nie pacz sie jak jem!
no comments ... ;>


To na tyle. Jak zwykle króciutko i malutko :)
Do zobaczenia :)

18.12.2012

Poradnik: Co zrobić gdy sim się "zawiesi"?

Witajcie


Zapewne wielu z was wkurza to, jak sim się zawiesi. Wtedy, zamiast robić daną czynność np: brać prysznic, to nasz kochany Sim stoi i tam te swoje machanie rękami robi. 


Są dwa wyjścia:

  • komenda resetsim [imię nazwisko] resetuje sima i wtedy dajemy jeszcze rfaz np: Weź prysznić i już normalnie Sim, wykonuje czynność, lub znowu się zawiesi, więc skuteczność 75%
  • zrobienie pauzy, odczekanie z minutkę lub dwie, możemy wtedy iść się napić, iść zrobić siku, iść coś przekąsić i jak wrócimy i damy play to sim od razu zacznie wykonywać tą czynność :)

Mam nadzieję, że u Was to działa :>

Do zobaczenia :3

16.12.2012

Lovely Family Anderson (3)

''FRANCJA''




Wiktoria po przyjeździe i przywitaniu się czysto po francusku z właścicielem, poszła do tablicy ogłoszeń przygód.  





Szukała, szukała, szukała, szukała i szukała...



Aż znalazła :D



Bardzo zaciekawiła ją opcja z jaskinią za starą Nektarnią. Zeszła w czeluści...





Dzielnie kopała, aż makijaż spłynął z potem XD








Znalazła kamień sercowy który ją uwolnił...








Po powrocie wpadł jej w oko pewien chłoptaś...  Tak jej sie spodobał, że postanowiła się z nim przywitać. Oczywiście po francusku. ;3






Konwersowała z Georgem i tak była zafascynowana że zrobiła ryj kaczki :D






Także tego... Ona mu się chyba też spodobała xD






Strasznie mu smakowały jej dania... Zajadał aż mu się uszy częsły... Trzęsły... Częsły noo :D


Zostali razem na czas wakacji :)




Mam nadzieję, że Wam się podoba ;)

10.12.2012

Lovely Family Anderson (2)

Witajcie.
To już 2 odsłona nowego fotostory. 
Mam nadzieję, że wam się spodoba ;3



"WYJAZD"





Rano Wiktoria wstała i od razu zabrała się do pracy. Zbierała pieniądze na remont swojego domku, a w zasadzie swojej chatki.



Lecz postanowiła trochę się wyrwać, w szczególności, że dostała telefon, że otrzymała w prezencie urodzinowym (zapomniała o swoich urodzinach, no pozdro) możliwość wyjazdu na parę dni do Francji. Bez zastanowienia zaczęła się pakować. 









Wsiadła do taksówki, która zawiozła ją wprost na lotnisko. Tam wsiadła do samolotu pierwszej klasy i poleciała...
We Francji zatrzymała się w średniej wielkości schronisku, w którym spotkała fajnych ludzi.


To już tyle w dzisiejszej części fotostory. Przez weekend poznacie to, co wydarzyło się właśnie we Francji.

09.12.2012

Poradnik: Jak ominąć Błąd Zapisu nr. 12

UWAGA: Sposób ten, może nie działać. Podczas wchodzenia w Edycję miasta, w czasie gdy takowy problem występuje, gra może zostać "Niespodziewanie zatrzymana" dlatego zapraszam na całkiem nowy sposób, który działa na 100%, tylko trzeba się trochę nagłówkować. Efekt gwarantowany. KLIK TUTAJ


Jak ominąć Błąd Zapisu 12 w The Sims 3? Błąd Zapisu 12 co to jest?

Otóż to jest Błąd Zapisu Pliku Świata. Często zdarza Wam się to? Znaczy, że zbyt często używacie kodu testingcheatsenabled true, albo macie już tak zmodyfikowane miasto, tak długo w nim gracie że komputer nie wyrabia. Najprostszym sposobem, lecz nie zawsze działającym jest wejście w ustawienia i 'Edytuj Miasto' jak na screenie po prawej. Jeśli już jesteście w edycji miasta to wtedy dajecie zapis. Jest 95% szans, że się zapisze. U mnie to zawsze działa.


(Jest jeszcze sposób dla systemów 32 bitowych, mających 3 gb ramu udostepnienie dla gry tych 3 gb, bo system udostępnia tylko 2, ale niezbyt to pomaga, więc nie opisuję i zapraszam DO TEJ NOTKI)

Mam nadzieję, że pomogło Wam to rozwiązać ten na pozór wielki problem i jeśli skorzystałeś z tego skomentuj post, jeśli ogólnie blog ci się spodobał dodaj się do Obserwatorów :)

PS. Coś, co może cię zainteresować:

03.12.2012

My Sims Family - całkiem nowa odsłona "(10)"

Witajcie. 

Chciałbym Wam bardzo podziękować za te 7 miesięcy współpracy. Wiele się zmieniło od tego czasu. Od wyglądu poprzez notki jakie się pojawiały aż do fotostory. Coś trzeba zakończyć, coś trzeba rozpocząć. No więc. Uroczyście zamykam dawną technikę fotostory - podzielona na części i w każdej coś innego. I tym samym otwieram nową technikę - prowadzone będą losy jednej rodziny. Od narodzin, po grób. Będzie więcej opisów w tym i wiele więcej. Jeśli chcecie jakąś poprawkę - proszę napisać w komentarzu, albo w dziale WTF?! Mam nadzieję, że to się przyjmie. A nowa nazwa dla fotostory to: Lovely Sims Family [nazwisko rodziny] <w zależności od tego, które to jest już fotostory z daną rodziną> czyli to fotostory to: Lovely Sims Family Anderson <1>  A więc zapraszam :)


Oto rodzina Anderson. Główną bohaterką tej części, jak i założycielki tej rodziny jest Wiktoria. Oto ona:

 Wiktoria jest ładną blondynką, z uroczym psem - jamnikiem. Niestety... Ma strasznie mało pieniędzy. Ale mieszka przy pięknym Lazurowym Wybrzeżu. Nie liczyło się dla niej nic, tylko to, że mieszka tam, gdzie mieszka. 




Dziewczyna mieszką w biednej chacie, gdzie ciągle coś idzie nie tak... A ona jest pisarką. Nie potrafi znaleźć czasu, żeby coś napisać. Tu kran cieknący, tu zalana "kuchnia"...



Jest też mistrzynią kuchni. Nie ma potrawy, której ona by nie potrafiła przygotować. Potrafi wszystko, zna każdy tajnik. Niestety musi gotować dla siebie, bo nie ma żadnych przyjaciół...







Nie ma nawet stołu z krzesłami. Wszystko je przy komputerze, na którym pisze. Każda rzecz jest dla niej inspiracją.





A po całym dniu ciężkiej pracy....

Śpi i myśli nieświadomie o swoim psie. Bo co by było, gdyby nagle zdechnął... Jest dla niej całym światem, nie ma nikogo poza nim. Do czasu.