25.11.2012

Nowa redaktor przybyła~

Witam, nazywam się Agata, ale na tym blogu proszę zwracać się do mnie moim nickiem - The Young One, jeżeli będzie on za długi to po prostu mówcie na mnie Young.
  Moje doświadczenie w simsach sięga dnia wydania The Sims 2, od tego czasu zaczęłam kolekcjonować dodatki oraz interesować się tą serią. Potem została wydana 3, jednak już byłam bardziej rozsądna w wydawaniu pieniędzy na dodatki, posiadam Po zmroku, Zwierzaki, Nie z tego świata, Cztery pory roku. Mam zamiar umieszczać tutaj simsowe nowinki, oraz rzeczy tworzone od fanów dla fanów tej jakże popularnej gry. Nie mam zamiaru umieszczać niestety fotostory, ponieważ mogą się one wydawać dla niektórych osób lekko...niedorzeczne.

Cechy: Wygadany, Łatwo się zachwyca, Nieśmiały, Nieprzystępny, Roztrzepany.
Moja pracownia na oficjalniej stronie 3: http://mypage.thesims3.com/mypage/mili222

10 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że zostaniesz ciepło przyjęta do naszej społeczności :) Życzę super pomysłów i owocnych postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, liczę na fajne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A bedziesz dodawala notki o sims 2? Prooosze : ) i witam cie ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dodawać posty o 2, oraz dziękuję za miłe przyjęcie ^^

      Usuń
  4. No w koncu ktos porzadny ^-^ branq nie obraz sie ale prowadzenie bloga a szczegolnie notki twoje sa cholernie nuuudne... Bede trzymala kciuki za ciebie Young ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło wiedzieć, że ktoś za mnie trzyma kciuki ^^

      Usuń
  5. Żal patrzeć. Skopiowane od simpassion !

    OdpowiedzUsuń
  6. Simspassion mnie skopiowało?
    Nie wiedziałam...
    Dołączyłam do bloga sama z siebie, sama z siebie napisałam wiadomość do admina, on mnie tylko dodał do swojej drużyny, nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć Agata, jestem Agata :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń