5.11.2012

Zdjęcie (5)

Haha witajcie :D
Znów szał notkowy :D
Notka robiona w sobote xD
To zapraszam :P


Mam nadzieję, że wiecie kto jest na tym zdjęciu ;> 
Jeśli wiecie to piszcie w komentarzach ;]
U mnie coraz lepiej. Chyba. Aktualnie nie powinienem mieć komputera bo powinien być w naprawie. Nie jestem w stanie tego określić, pisząc tą notkę w sobotę. Mam nadzieję, że jak komp wróci z naprawy to będzie w końcu działał bez jakichkolwiek zarzutów. Problem mam też taki, że wujek zainstalował mi 32 bitowego Windowsa no i nie mogę sobie więcej RAN'u dorzucić, bo będzie odczytywane tylko 3GB... Muszę coś z tym zrobić :D Coś też dzieje się z Vegasem, albo też z dyskiem zewnętrznym, na którym mam WSZYTSKO z Odpadanki (przypominam, że zrobienie jednego odcinka pożera ok 20GB, a gotowy odcinek to około 100Mb - załamać się można, nie?). Jeśli wszystko będzie działało, to poinformuję was o tym. 

Teraz żegnam się z Wami i zapraszam do odwiedzania bloga w najbliżych dniach, bo będzie kolejna część My Sims Family ;)

5 komentarzy: