30.11.2012

Kontynuacja

No :D Pozwolę sobie zaczać tego posta, a Young dokończy. Ja będę pisał taką czcionką, ona pogrubioną ;)

Chciałbym Wam przekazać informację, że blog został odwieszony. Sam blog, bo prace nadal będą tworzone w takim tempie jak dotychczas. Strasznie się cieszę, że mam wspólniczkę, bo gdyby nie ona, nie poradziłbym sobie. Jak zapewne zauważyliście, mamy nowy wygląd, jak zapewne zauważyliście. Mam nadzieję, że Wam się podoba. Przypominam, że w dziale WTF?! Możecie publikować wasze uwagi, sugestie i problemy dotyczące bloga, autorów bloga jak i samej gry. W planach mamy wiele ciekawych notek i prac. Głos oddaję Agacie ;3

 Trochę tego będzie, więc szykujcie się na sporą dawkę literek.
 Skupimy się głównie na poradnikach oraz różnych seriach, które dotychczas zostały rozpoczęte. Następnie mamy zamiar zająć się dodatkami wszelkiej maści, oczywiście mam na myśli dodatki możliwe do kupienia w sklepie jako płyty, oraz dodatki typu włosy, ubrania ściągane przez nas z internetu. Będę również zamieszczać niektóre propozycje fanów dotyczące nowych dodatków, najczęściej będą to fani znani i lubiani, jednak czasami trafi się coś ciekawego z dalszych zakątków internetu. Od razu mówię, że z czasem mój plan może się zmienić, więc niczego do końca nie obiecuję.

Tym zamykam(y) post i zapraszamy do wspomagania Nas komentarzami. Bo tylko prawdziwy komentarz dodaje motywacji, pamiętajcie o tym :)

Na koniec zdjęcie:

Moja simka jedząca ostre krewetki ;3

2 komentarze:

  1. Świetny nowy wygląd , jakby zdjęcie nie powtarzało się 2 razy byłoby jeszcze lepiej moim zdaniem. I mam pytanie KIEDY W KOŃCU WYŚLESZ ZDJĘCIA NA KONKURS DAMIANIE ? No bo w tamtym tygodniu napisałeś , że wyślesz w ten weekend , a weekend już się zaczął , żebyś nie pomyślał , że zapomniałam . Agatę również zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Simsiara: Dziekuję. W większości to zasługa Agaty ;3 Pracujemy nad tym zdj w tle. Coś wykombinujemy na pewno ;) Właśnie jestem w trakcie robienia zdjęć i wybiore te łądne i wyśle może jutro :)

    OdpowiedzUsuń