06.08.2012

The Sims 3 Nie z tego świata

Witajcie ;)

Dziś już kolejna notka :D

Na wstepie chciałbym się pochwalić, że wczoraj, jak i dziś weszło tutaj 57. Tzn wczoraj 57 i dziś już 57 odwiedzin. Jest dopiero 13:00 a więc mysle, że jeszcze troche przybędzie ;) Oraz chcę dodać że to, co jest w nawiasach zwykłych czyli () to będzie mój debilny komentarz, ale aż się rpsoi żeby go dodać. Jakie info dodatkowe bd w nawiasach kwadratowcyh czyli [].

Nie daje takich notek, ale to będzie wyjątek. Pami.ętam że dodawałem, bo dodwałem, taką jendą notkę o Nie z tego świata. Wszyscy piszą jedno i to samo, co będzie i co będzie bla bla bla... Ta monotonność mnie irytuje. Spróbuję zrobić coś innego. Za pewne dużo też będzie skopiowane ale uwierzcie mi :d Staram się;)



The Sims 3 Nie z tego świata
Premiera: 6 wrzesień 2012


Gra wprowadza nas w tajniki magii i czarodziejstwa (w Hogwarcie hahaha :D ) Jest poniekąd odpowiednikiem The Sims Abrakadarbra. Ma też troche wspólnego z The Sims 2 Zwierzaki (Wilkołak) i The Sims 2 Osiedlowe Życie (Czarownice) oraz nawiązuje trochę do elementów ze store. 



Nowymi postaciami będą:




Wróżka:


Istota posiadająca moce magiczne, może zmieniać się w kolorową kuleczkę, i przenosić się z miejsca na miejsce.Charakteryzuje się (krzywym ryjem, brokatem w dłoniach oraz kartonikami na plecach dzieki którym potrafi latać) delikatnymi skrzydłami, którymi porusza podczas... noo... jak idzie. Będzie wolniej sie robiła stara, będzie mogła przybierać formę wyglądu dorosłego sima oraz kurczyć się do własnych rozmiarów. Będzie ją można od razu stworzyć w CAS a nie cudować żeby simkę w nią zmienić. No i oczywiście jak to (pierdolniete) wrózki beda mogły płatać psoty.




Wilkołak:

Osobnik (bliżej nie sprecyzowany i niezrównoważony psychicznie) żyjący dłużej niż normalny sim, mogący polować. Jest normalnym simem do czasu pełni, bo wtedy się zamienia (w tą odrażająco owłosioną istotę) aczkolwiek może też się zamienić w każdej chwili. Wyją co pełnię. Nie mogą zabić sima, ewentualnie go wystraszyć (na śmierć). Jeśli wilkołak zamienia sie ... E.. Jeśli sim zamienia się w swoje drugie wcielenie podczas pełni, to opada mu potrzeba głodu. Jeśli pójdzie do łózka z simką to jest 50% szans że wyjdzie małe wilkołaczątko. Mogą też iść do łóżka z innymi dziwactwami takimi jak czarownica, wróżka czy inne. Można g stworzyć nie tylko w CAS, ale i też poprzez ugryzienie innego sima.


Wiedźma:

Człekokształtne stworzenie mogące się jako jedyne spośród pozostałych uczyc zaklęć. Moga być zarówno wiedźmy jak i... wiedźminy? Noo wiedźmą może być i baba i facet. Mogą latać na swoich własnych miotłach i mogą rzucać dobre jak i złe zaklęcia. Niektóre źródła podają, że będą miały umiejetność zamieniania innych w ropuchy bądź kamienne rzeźby. Będą mogły tworzyć najnikczemniejsze zaklęcia jak i te nienikczemne ^^


Zombie:

Coś na wzór sima, ale takiego nieżywego powstałego z grobu. No czyli zombie po prostu. Gryzą uwaga! I zamieniają w potwora takiego jakim jest. Poruszają się baaardzo wolno (wolniej juz chyba tylko do tyłu). Sim może się zamienić w zombie, jesli wypije eliksir zombifikacji. Jako jedyne z nowych istot nie mogą mieć dzieci a ni też robić niczego w tym kierunku. Zombie mogą zakraść się do domu sima i go wystraszyc A NAWET ZJEŚĆ!!!! co będzie oczywiście nowym rodzajem śmierci.


Wampir:

Potworki coś w stylu tych z Po Zmroku ale one będa raczej inne. Będa miały opcje straszenia simów, i beda mogły zamieniać się w nietoperze jak te z Sims 2 Nocne Życie. Będa mogły hipnotyzować i spać na własnych ołtarzach. (jak debile...)


To na tyle o postaciach. Przejdźmy do dalszej części.



Nowości w CAS


  • Nowe odcienie skóry
  • Dwanaście zupełnie nowych fryzur i dziesięć nowych strojów
  • Możliwość tworzenia wilkołaków, wiedźm, wróżek, wampirów, duchów i dżinów, a nawet nadnaturalnych dzieci w CAS. (Przy tworzeniu można wybierać rasę sima)
    • Owłosienie wilkołaka
    • Kształt i kolor skrzydeł wróżki
    • 5 nowych suwaków w tym więcej uszczegóławiających wygląd twojego nadnaturalnego sima
  • Nowe suwaki:
    • Nos wilkołaka
    • Spiczaste uszy
    • Kły wampira
    • Wysuniecie dolnej szczęki (wilkołaki)
    • Kły wilkołaka
    • Nos wiedźmy
    • Ustawienie uszu
    • Ustawienie brwi
  • Wilkołaki nie muszą mieć owłosionego ciała
  • Wraz z wiekiem kolor futra wilkołaka zmienia się
Jak widzicie, zapowiada się ciekawie ;)



Nowe umiejętności:

  • Alchemia
  • Warzenie Eliksirów (tylko wiedźmy)
  • Latanie na miotle (tylko wiedźmy)
  • Myślistwo (tylko wilkołaki)

Taki zbiór:

Wilk Alfa - będzie to nowa nagroda szczęścia zyciowegodaje oraz dodaje przerażające wycie oraz zdolność do gryzienia każdego bez zostania odrzuconym.

Będą dwie nowe parcele:
Arena wiedźm - coś w stylu naszego Hogwartu. Wiedźmy beda mogły tam sie spotykać, uczyc latania na miotle i takie tam
Sklep z eliksirami - bd mogli kupic se eliksiry i rzadkie składniki.

Nowe miejsca do bara-bara:
  • Magiczna Szafa
  • Domek Wróżek
  • Wóz Cygański
Nowe obiekty:
  • Gotyckie dekoracje
  • Magiczne lustro
  • Księga zaklęć
  • Magiczny kocioł
  • Magiczna różdżka
  • Kryształowa kula
  • Nowe ołtarze dla wampirów
  • "Zegar dziadka"
  • Bujany fotel
  • Magiczna szafa
  • Tarcza z przebiegiem faz księżyca
  • Cygański wóz
  • Magiczna miotła
  • Domek wróżek
  • Nowe magiczne zabawki dla dzieci
  • Szlifierka klejnotów

Klika nowych cech:

  • Sceptyk nadnaturalności – Simowie, którzy posiadają tę cechę nie lubią niczego co ma jakikolwiek związek z rzeczami paranormalnymi. Preferują rzeczy, które nie są tak dziwne i nie zrozumiałe dla nich oraz sprawią sobie wiele trudu, aby udowodnić nadprzyrodzonym Simom czy na pewno się dobrze z tym czują. Istnieje świat magii i niewyjaśnionych cudów, ale sceptycy nadnaturalności mają to wszystko za nic. Takie rzeczy mogą być interesujące dla niektórych, ale sceptycy nadnaturalności wolą pewność i komfort normalności.
  • Fan nadnaturalnych – Fani nadnaturalnych uwielbiają wszystko, co dotyczy nadnaturalnych Simów, czy są to wampiry, wilkołaki, czarownicy, czy coś innego! Lubią się kręcić w miejscach gdzie bywają nadnaturalni Simowie i zawsze mają coś szczególnego do powiedzenia, gdy spotykają się z nadnaturalnym Simem twarzą w twarz.
  • Nocny marek – Niektórzy Simowie uwielbiaja życie nocne i czasami czują potrzebę pójścia w tany. Są zwani nocnymi markami. Chociaż nocne marki mogą być aktywne nocą, nawet nie próbuj wyciągać ich z łóżka przed 10:00.
  • Stosowny – Stosowna etykieta była kiedyś bardzo ważna. Na szczęście stosowni Simowie wciąż pamiętają dawne czasy i zachowują się zgodnie z zasadami koneksu honorowego. A przynajmniej zasadami dobrych manier...
  • Zbieracz – Jeśli można coś zebrać, posadzić lub złapać, to Zbieracz jest najlepszym Simem do tej roboty. Zbieracze są szczególnie uzdolnieni w znajdowaniu składników nie z tego świata i zbierają najlepsze plony. Mogą uzyskiwać jeszcze lepsze rezultaty, gdy pracują z rzadkimi materiałami, takimi jak ruda i klejnoty!
  • Zadumany – Zadumani Simowie często nie mogą powstrzymać się przed kontemplowaniem zagadek, tajemnic i sensu życia. Czasami waga tych niezwykle głębokich myśli rozprasza ich uwagę i może faktycznie nieco zwolnić procesy kreatywne.

Nowe pragnienia życiowe:
  • Mistrz/yni Mrocznej magii (czarownica)
  • Mistrz/yni Magii Światłości (czarownica)
  • Najlepszy/a figlarz/rka (wróżka)
  • Przywódca Stada (wilkołak)

Nową karierą będzie kariera Wróżbity

Oraz powróci Kościdla (wiecie co to jest ;) )

Będą nowe rośliny:
Grzyby [magiczne i zwykłe]


Nowe duchy i rodzaje śmierci:

  • Śmierć przez Magię – Duch takiego sima jest zielony, a otaczają go małe czaszki, nietoperze i półksiężyce
  • Jaskrawo niebieski duch – Duch który zmarł przez roślinę.
  • Jaskrawo fioletowy duch – Zjedzony przez zombie



  • Tarcze z fazami Księżyca – jest to kolejny obiekt pojawiający się w 7 dodatku do The Sims 3. Jest on bardzo przydatny, gdyż informuje na przykład wilkołaki kiedy nastąpi ich najbliższa przemiana. Możliwe jest też to, iż informuje on kiedy wiedźmy będą miały mocniejsze zaklęcia. Simowie, którzy poświęcili swoje życie alchemii używają go do sprawdzania kiedy mogą robić eliksiry te z "wyższej półki".
  • Wilkołaki i wampiry nie będą darzyły się sympatią
  • Wróci pszczelarstwo
  • Nowe tajemnicze rośliny
  • Nowe przepisy
  • Nowe klejnoty
  • Nowe ryby
  • Będzie nowa opcja w menu do kontrolowania populacji w mieście
  • Powrócą przedmioty z Store, np. laleczka VooDoo, Magiczny Kocioł, czy karty tarota
  • Simowie Nadnaturalni będą mogli chronić zwykłych simów przez łakomymi zombie, czy niebezpiecznymi wilkołakami, wtedy normalni simowie dostaną nastrójnik "bezpieczny".
  • Paranormalni simowie będą mogli być wysyłani przez SimPort
  • Będzie możliwość stworzenia ducha przez magię


Okładke i screeny będziecie mogli zobaczyć TUTAJ 



Koniec części 1. Część 2 pojawi się najprawdopodobniej jutro, a będzie tam opisany kolejny dodatek - The Sims 3 - Cztery Pory Roku. Zapraszam ;)

4 komentarze:

  1. Fajne tylko zamiast Czasu Wolnego powinno byc Osiedlowe Życie :PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o.O serio? a miałem osiedlowe życie to edytował posta i dałem czas wolny.:D

      Usuń
  2. fajnie ze bd nowe suwaki ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń