23.02.2013

Krótka notka od Young.

Witam.
Mam pewną krótką wiadomość dla was. Otóż...ostatnio miałam ostre problemy techniczne z simsami, niestety moja gra od czasu update 1.50 kompletnie nie wyrabia z dodatkami w formacie package. Zrobiłam reinstalację, posegregowałam pliki i ograniczyłam się do najważniejszych...dalej nic. W związku z powyższym mam zamiar zawiesić moje dotychczasowe serie i rozpocząć robić nowe na czystej grze...w sumie nie takiej czystej, bo wgrałam tam parę dodatków ze względu na simy z internetu na których mi strasznie zależało. Jeśli nie chcecie, ażebym zawiesiła te serie po prostu napiszcie, że tego nie chcecie, ja się dostosuje tworząc simy robione tylko i wyłącznie "na czysto", czyli 0 sims3packów, 0 packages. Jeśli nikt nie będzie chciał, ażebym je kontynuowała również się dostosuję i chamsko zacznę nową serię. O głównej bohaterce tej serii dowiecie się z nowej (najprawdopodobniej ostatniej) części potworów.

2 komentarze: