15.02.2014

BranQ zawiesza swoją cześć

Zapewne jak żeście się domyślili - zawiesiłem swoją część bloga. Agata wciąż pracuje nad nowymi notkami, brak weny jej doskwiera, ale oczekujcie niebawem czegoś nowego. 

A ja? No cóż... ja. Mam dużo nauki w szkole, jestem mega zawalony. Nie mam w ogóle czasu na nic, nawet czasem dla siebie nie mam czasu. Postanowiłem jakoś lepiej rozplanować soboty, żeby znaleźć przynajmniej czas na jedną notkę. Pożyjemy zobaczymy, tymczasem trzymajcie za mnie kciuki i żegnam się z Wami :)


5 komentarzy:

  1. Szkoda że zawieszasz :( Wchodziłam co tydzień żeby zobaczyć czy nie ma nowego posta z WIktorią... Eh...

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ale wierzę, że dasz radę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu, szkoda :( Trzymam za ciebie kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie zdjęcie profilowe stylowe! Że jedziesz gdzie, po co, na co do Strasburga? :o Nie pogada... Szycha z Ciebie ;) A ja już mam gotowy jeden odcinek LCL3, a co dalej... to nie wiem. Stanąłem w miejscu i nie chce mi się przebudowywać ich domu -.- Mam nadzieję, że ty też właśnie ruszysz z blogiem, ale faktycznie nie ma na nic czasu... Ja teraz siedzę przy matmie, chemii. Baba sobie umyśłąla pytać od początku roku z chemii :C Ale jak chcę się iść na chemię stosowaną to trzeba ryć w zadaniach. A i podręcznik do prawa jazdy... Skurwysyn tak mnie wkurza (podręcznik ;s) tyle tego wszystkiego jest i myślisz że wszystko może być na egzaminie. Ja już się nasłuchałem paradoksów związanych z testami, że musisz zanaczać specjalnie błędne odpowiedzi niezgodne z prawem bo niezreformowany czytnik w WORD-ach nawala... Paranojo-porażka. A ja się nie zacząłem uczyć jeździć i nie wiem kiedy zacznę, a już byłem na 2/6 wykładach -.-
    XOXO VEVO

    OdpowiedzUsuń
  5. Premiera we wrześniu, a nie w sierpniu? :d O nie... Ale ja i tak nie miałbym czasu na prowadzenie bloga w wakacje. Muszę chodzić do pracy i... UCZYĆ SIĘ W WAKACJE. Tak tak, zjebana szkoła. Ja idę jeszcze tylko jutro i już podziękuję szkole, ale nie matmie i chemii. Muszę trochę bardziej ogarnąć matmę rozszerzoną i przerobić witowskiego z chemii :3 Dbaj o siebie!

    OdpowiedzUsuń