13.12.2014

Powrót? ♦4

Dawno, ale to bardzo dawno mnie tu nie było.
Z czym powracam?
Z The Sims 4! 

Grę dostałem na Mikołaja, tydzień temu i jestem z niej średnio zadowolony. Szukam pozytywnych aspektów, ale to, w jaki sposób jest zrobione miasto doprowadza mnie do białej gorączki. Co to ma być? Z uwagi na fakt, iż mogą być tutaj młodsi czytelnicy nie użyję żadnego brzydkiego słowa i powiem tylko, że twórcy zepsuli miasto.

Z czym powrócę? Zastanawiam się nad przeniesieniem Andersonów do czwórki. Oczywiście tylko rodzinę, a historia będzie inna. 
Lub po prostu poznacie historię innej rodziny :)

Co u mnie? Matko, dużo by tu pisać. Szkoła... Cóż. Wszystko kręci się wokół niej. Jestem w II klasie liceum i zacząłem we wrześniu rozszerzenie i to jest istna masakra. Zdałem sobie sprawę, że biol-chem jest nie dla mnie. Mam zawalone wszystko nauką, a fakt, że nienawidzę biologii demotywuje mnie do nauki tego przedmiotu przez co mam zagrożenie. No ale cóż.

Zbliżają się święta, tak więc spodziewajcie się jakichś nowych notek i INNYCH rzeczy :')

Do zobaczenia!

4 komentarze:

  1. O więc widzę ten sam rocznik a nawet klasa :D Ja akurat poszłam na ten profil nienawidząc chemii i biologii... cóż biologię pokochałam a chemia zobojętniała, że tak powiem xD Także jest gut, podobno biolchem ma najwięcej nauki... no ale w takim razie życze właściwego wyboru, abyś go nie żałowała C: a czwóreczka.. dobrze, że nie kupowałam xd W sumie ja dostałam trojeczkę... sto lat za murzynami no ale kiedyś trzeba było się jednak przekonać XD W takim razie ja czekam na następne notkia i udanego sylwestra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie :) :D
      P.S. Jestem chłopakiem XD

      Usuń
  2. Świetny blog *.*
    Czekam na następne notki :)
    i oczywiście zapraszam do mnie : http://sims-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na następne wpisy *.*

    OdpowiedzUsuń