8.05.2012

MultiTab 6000

Ostatnio wytrzasnąłem Store'owy dodatek - tablet1
Tak tablet i powiem Wam, że jest zajebisty! :D
Oczywiście nie zastapi komputera ale ma całkiem inne fukcje.

Oto simka z konkursu, która właśnie uczy sie logiki ;p

 Widać nawet jak przeskakują strony :D


Oto funkcje:
Juz tłumacze. Można odrabiac lekcje jeśli sim chodzi do szkoły.
Można kupić wsyztskie ksiażki takie, jakie sa w księgarniach i normalnie, w zasadzie takie ebooki czytać.
Graj w sieciową grę społecznościową, taka rozrywka ;p

I na koniec tabcasty. To są jakby audiobooki. Sims słucha i uczy się umiejętności:
Jest tu większość umiejętności.


Ściągnąłem go z chomika, ale nie umiem go znaleźć w mojej kupie dodatków. Jak znajdę to Wam wstawie.
Jakie dodatki ze Store polecacie? Na chomiku zostało mi 700 mb ;p

3 komentarze:

  1. super mama juz ten dodatek ale nie wiedzialem o funkcjach./ ;P nie sporawdzalem :P) ale dzięki przyda mi sie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. komentuj cos na moje komentarze ;P i zaakceptuj mi zaproszenie na zapytaju! widze ze robisz mi konkurncje :P hehe :) ale trzeba sei promowac ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też pobierałam z chomika ale mi tabkasty nie działały pomorzecie ??

    OdpowiedzUsuń