29.06.2013

Wracam / Co u mnie? / Modern House #2

Witajcie :3

Jak widać.. Blog.. stanął w miejscu.. To wszystko jest tak skomplikowane, że nie chce mi się tego tłumaczyć.. Mam strasznie trudną sytuację w domu itd.. Jak wszyscy wiemy, mamy wakacje XD Jest mi strasznie smutno, że one już są, bo nie chciałem się rozstawać z moją najlepszą na świecie klasą i jak to pani dyrektor przytulając każdego z nas po kolei powiedziała 'najlepsza i najzdolniejsza klasa jaka kiedykolwiek przewinęła się przez nasze Gimnazjum'. Cóż. Nie wątpię, że najlepszą, bo byliśmy najlepsi i we wspomnieniach na zawsze tacy będziemy. Komers był tak świetny i udany, że smutno mi na samą mysl, że on już się skończył. Takiej wspaniałej zabawy się nie zapomina. Następnego dnia, na rozdaniu świadectw jak się rozryczałem to ryczałem pół dnia.. Dosłownie. Żegnałem się z każdym, przytulałem się nawet z chłopakami, których nie lubiłem, ale jednak za nimi tęsknię, jak za całą klasą, wspaniałymi nauczycielami, na których często narzekałem. Jeszcze tydzień temu cieszyłem się, że gimbaza się w końcu kończy, że idę do LO, a teraz cholernię tęsknię.. Z jednej strony cieszę się, że już liceum, ale z drugiej nie chcę tam iść, chciałbym przeżyć jeszcze raz te wszystkie wspaniałe chwile, z tymi wspaniałymi ludźmi, za którymi tak strasznie tęsknię. Tydzień temu dostaliśmy też wyniki z egzaminu.. Jestem z nich średnio zadowolony, szczególnie że mój wynik jest jednym z tych słabych.. His+wos: 78%, Polski: 84%, Przyr: 86%, Mat: 90%, Ang podst: 100%, Ang rozsz: 100%, a punktów rekrutacyjnych mam 162/200 i mam nadzieję, że się dostanę do LO, do którego złożyłem podanie. Lipiec będę miał cały domek na głowie, w zasadzie mam go cały czas od dwóch miesięcy na głowie, zakupy, sprzątanie, obiady, pranie, prasowanie i wszystko co tylko należy do obowiązków mamy, czy taty o ile nie pracuje. Tak, jak wspomniałem wcześniej, mam trudną sytuację w domu i nie chcę o tym tutaj mówić. W sierpniu jadę do Niemiec do cioci, z nią i moją kuzynką jedziemy do Francji, potem jeszcze do Włoch, potem wracamy do Niemiec, a potem do Polski. Także sierpień mam ambitnie zaplanowany i na pewno podzielę się zdjęciami. Tymczasem prezentuję Wam dom, który udało mi się zrobić, jak miałem chwilę wolnego czasu.









Dodatki wymagane: / Required expansion packs
  • Pokolenia / Generations
  • Cztery Pory Roku / Seasons
  • Po Zmroku / Late Night
  • Zostań Gwiazdą / Showtime




Jeśli uda mi się stworzyć nowy domek, to dodam go na bloga, tymczasem trzymajcie się :3

6 komentarzy:

  1. Już myślałam że nie wrócisz <3 Cóż mam nadzieję że ci się poukłada no i żebyś dostał się do LO ^^ Znam ten ból rozstania z klasą ;( Z może będzie lepiej. A dom cudny ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dom jest mega *.* Cieszę się, że wróciłeś. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie dobrze cielaku hehehdsizaszhhehe :) Czekam na notki i gratuluję setek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że wróciłeś, bo zaczynałam się martwić. Ja za rok też będę musiała pożegnać się z klasą :c to smutne. A ten dom to po prostu cudny c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Dom jest zajefajny ^_^ Też miałam w tym roku pożegnanie z klasą, ale ja akurat miałam tam ciężkie życie, więc żałuję tylko trochę. No i zapraszam do siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń