3.07.2013

Plany

Dzisiaj mam urodziny, więc mam chwilkę czasu :D
Dlatego też robię notkę, żeby przekazać wam moje plany na ten rok. Będą one małe, tzn będzie ich mało, ale robię wszystko na miarę moich możliwości czasowych. 


Przez wakacje będę wrzucał domy, które zbuduje. Nie będę określał kiedy się one pojawią. Jak zrobię - to wstawię na bloga. 

Kolejnym punktem moich planów jest Machinima. Do końca nie zdradzę do jakiej piosenki, do jakiego wykonawcy i co w niej będzie. Będzie wielka niespodzianka. Premierę planuję na święta Bożego Narodzenia :)

Serialu nie planuję, bo wiem, że nie dam rady go zrobić. Teraz będę skupiał się przedwszystkim na machinimie i domach, które będę tworzył, jeżeli będę miał niewystarczająco czasu, żeby zrobić cokolwiek z machnimą. 

Jeżeli chodzi o fotostory, to postaram się je kontynuować, ale nie obiecują, że będą pojawiały się dość często. Fotostory, to w dalszym ciągu będą nasi kochani Andersonowie, ponieważ do nich się przywiązałem i nie chcę wprowadać siebie i Was w perypetie innej, nowej rodziny. 

Na koniec pokażę Wam zdjęcia moich urodzinowych ciasteczek, które sam upiekłem. Chwalę się nie ciasteczkami, a zdjęciem, które strasznie mi się podoba, w szczególności, że było robione telefonem XD To papatki i jedzcie oczami ;)


6 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego ! Oby wszystkie plany się powiodły ; ) Ciasteczka muszą być przepyszne *__*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego :3 Ciasteczka wyglądają na pyszne ^^ No i czekamy na dalsze plany :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat mój cielaku! XDXDXD Czekam na notki bo za często to ty nie wrzucasz :P A ciacha ładnie wyglądają! Jak to w po Simowemu, cecha Urodzony Kucharz :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, zdrowia i czego sobie jeszcze życzysz :> super plany na pewno uda ci się wszystkie zrealizować i rzeczywiście świetne zdjęcie jak i ciastka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hej :) wszystkiego najlepszego, szkoda, że spóźnionego hehe :) mam pytanie. orientujesz sie moze, jak zrobic syrene w rajskiej wyspie? bo spodziewalam sie, ze pojawi sie ona w tworzeniu rodziny, no ale ni ma... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ode mnie już miałeś życzenia na fejsie.. a z prezentu nici ;(
    Czekam Danonku :)

    OdpowiedzUsuń