6.07.2013

BranQ House #3 | 100 post

Na wstępie podzielę się z Wami wspaniałą wiadomością.. Otóż dostałem się do tego zajebiscie dobrego LO, do którego miałem marne szanse się dostać, ale jednak się dostałem :D Po prostu skaczę z radości <3 Z tej okazji wybudowałem Wam dom :D Jest jeszcze jedna okazja :) Otóż ten post jest setnym postem :D Zabieram się także za machinimę, ale o niej niebawem ;)














 POBIERZ
źródło alternatywne / mirror #1

Wymagane dodatki / Required EP's :
Po zmroku / Late night
Zostań gwiazdą / Showtime

Mam nadzieję, że się podoba :) Zachęcam do komentowania i pobierania. Jeśli chcesz wykorzystać moje dzieła w swoich pracach - niezwłocznie skontaktuj się ze mną drogą mailową na bigsimstory.help@gmail.com :)

PS. W razie jakichkolwiek wątpliwości XD - tak, wszystko buduję sam :) Przy następnym domu postaram się umeblować w taki sposób jak Vevo mówił - tak, żeby dom tonął w meblach, ale oczywiscie w ciekawy sposób ;) Ciekawe jak mi wyjdzie :P

10 komentarzy:

  1. E no dom ładny! Ale mi zawsze brakuje mebli ;) Lubie jak się od nich wylewa :D Można by było przemienić go na kurort ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny domek. Vevo ma rację, na kurort można by go zamienić i lekko przerobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to gratuluje dostania się do tego dobrego LO! :D a

    OdpowiedzUsuń
  4. dom bardzo ładny :) sorki, że w dwóch komentarzach

    OdpowiedzUsuń
  5. I ty to sam budujesz!? :O Nie no masz talent *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dostania się do dobrego LO! Mam nadzieję że będziesz równie zadowolony jak ja rok temu :> domek cudowny! Tylko niestety, nie mam jednego z wymaganych dodatków...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnny blog i zawalisty domek. Ogólni fajnie budujesz.
    Zapraszam Cię do mnie http://mrsczeekoladowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sorki, że znowu ja :p ale zostałeś nominowany do "Versatile Blogger Award" u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I znowu ja hahahah :p chodzi o tą nominację. Też nie wiedziałam o co chodziło z tym pokazaniem nagrody, ale domyśliłam się, że trzeba zrobić swój obrazek przedstawiający coś związanego z tymi nominacjami np. obrazek z napisem Versatile Blogger Award z tłem pucharu, czy coś takiego. Według uznania, byle by kojarzyło się z tym :>

    OdpowiedzUsuń