7.09.2013

Andersons II ~ 2

No, witajcie c; 
Na wstępie chcę się pochwalić jakże cudnym planem lekcji ^-^
Pn: 8:55 - 13:35
Wt: 8:00 - 13:35
Śr: 8:55 - 16:20
Cz: 8:55 - 14:30
Pt: 8:00 - 14:30
Nie jest źle, ale mogło być lepiej :D
Jestem w klasie biologiczno chemicznej (od 2 klasy mam 9h biologii i 7h chemii tygodniowo ♥), najlepsza klasa w szkole (w gim tez byłem w najlepszej tyle, że w historii szkoły xD), będzie mega ciężko, już mam kupę nauki, ale damy radę. Nie wiem jak to będzie z blogiem, ale na chwilę obecną nie mam w planach zawieszać c;


Przechodząc do samych Simsów i Andersonów, bo o nich chcę trochę napisać... Mam drobne problemy z Andersonami, otóż coś dzieje mi się z zapisem. Przeniosłem ich do innego miasta i jest okej. Coś nie tak mam z Słonecznymi Wybrzeżami. Zobaczymy jak to będzie dalej. W rodzinie będzie działo się dużo, mam wiele ciekawych planów i pomysłów, które będę chciał wykorzystać. Dzisiejsza część jest taką zlepianką tego, co udało mi się zrobić, następne części będą już bardziej, że tak się wyrażę 'ogarnięte'. To zapraszam do oglądania i czytania, no i komentowania :)




Ryan Lemon - poznajcie go. Syn Henriego. Wprowadzili się niedaleko Andersonów.

Wiktoria go zaprasza, żeby poznał się z jej synem :D

No i wpadł XD

Będą razem do szkoły jeździć XDD

Arlette zajęta Biblią... co.. nic xD

Nasz kochany George coś kombinuje.. Przeprowadzka.. tag..

Oznajmia ten swój jakże zaje*isty pomysł rodzinie...

Czemu ona o śmieciach myśli x.x

Czytamy na Dobranoc ♥


Do tego mam jeszcze takie pytanie, zrobię też ankietę.. Raczej dwa pytania:
1. Chcecie muzykę na blogu, żeby leciała w tle?
2. Chcielibyście jedną część Andersonów jako film, jeden odcinek serialu, tak jakby?
Odpowiadajcie w komentarzach c;

Wg ostatnio coś gdzieś nwm gdzie przeczytałem ale mega mnie to rozbawiło XD:
''Roar' to może zrobić Lana, Katy Perry jedynie może zrobić 'Meow'' XD Boże, leżałem i kwiczałem XD
Lana Del Rey Boginią ♥

Keep Calm
and
Love
Lana Del Rey

Dotarliście do końca. Brawo :D
Oczekujcie nastepnych części, jeśli ogarnę to, co mi się dzieje z save'm. Udanego weekendu ♥

PS. Zauważyłem spadek wejść wraz z rozpoczęciem roku szkolego... Oświata za to zapłaci -,-

2 komentarze:

  1. Uhuhuh jaki Rayan ;3 Ja tam muzyki nie lubię więc jestem na nie ;< A co do 2... TAK! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ryan jest świetny ! i Rudy XD
    Lubię rudych simów ^.^ Ciekawi mnie czy zabawi u Andersonów na dłużej : >

    OdpowiedzUsuń