8.01.2013

Konferencja - Studia...a może syrenki?

Dzisiaj odbyła się konferencja EA dotycząca najnowszych dodatków i akcesoriów. Zostały tam zaprezentowane akcesoria "Szalone lata 70, 80, 90" prezentują się dosyć ciekawie poniżej podrzucam wam parę screenów z ubraniami, makijażem i innymi bibelotami.



Zaraz po akcesoriach został ujawniony pierwszy trailer do Uniwersyteckiego życia!
Po chwili okazało się, że został wgrany na YouTube, więc możecie go zobaczyć pod tym adresem:
Les Sims 3 University
Jest on w języku podobnym do hiszpańskiego, ale to raczej nie powinno sprawiać problemów.
Następnie był pierwszy krótki gameplay z nowego dodatku. Oczywiście nie mogło się obejść bez moich screenów. Łatwo zauważyć, że przez wyposażenie sima przewija się telefon dotykowy...teraz już nie będziecie potrzebowali modów, ażeby wasz simowy telefon wyglądał jak smartphone.





Słit focia smathponem.

Zaraz potem został pokazany kolejny trailer "Sim City", jednak nie mogłam go pooglądać, ponieważ mój żołądek wzywał mnie do kuchni.
Wróciłam w sam raz na rozmowę o dodatku nadchodzącym po studiach.
Oryginalna nazwa to "Island Paradise" co ja tłumaczę na wyspowy raj...znając życie po naszych tłumaczach możemy się spodziewać podobnego tłumaczenia. Został także ujawniony pierwszy screen z tego dodatku.
Zostało ujawnione, że w tym dodatku będziemy mogli wysłać nasze simy w najgłębsze zakątki oceanu oraz szukać tam skarbów. Na dodatek będziemy mogli sprawić, ażeby mieszkali na łodzi itd.

Zaraz potem była wzmianka o dodatku zaraz po "Island Paradise", nie został ujawniony tytuł, ale jego tematyka będzie o podróżach w czasie. Nie jestem do końca pewna tej informacji, jednak coś tam zrozumiałam na pewno dobrze.

Potem nadeszła fala lagów w czasie pytań i odpowiedzi, więc niestety nie mogę podać przykładowego pytania i odpowiedzi pracowników EA.

Stream zakończył się o 20:40
Mogę powiedzieć tylko tyle - czekam na dodatki.

4 komentarze:

  1. Huhuhuuu, simsy zaczynaja zblizac sie ku mojemu ideałowi :> screeny w super jakosci, ja ogladałem na Low....

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprawka, to jest "Rajska Wyspa" :)
    U mnie jest polski trailer :P

    Jedno pewne, TS3 zakończy się najgorzej ze wszystkich części..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam tytuł mówi, że wszystkie informacje to moje słabe tłumaczenie angielski - polski, więc skąd miałam wiedzieć jak nasi tłumacze to przetłumaczyli?
      Co do trailera, to chyba nie ma znaczenia język. Po prostu wzięłam trailer jaki miałam pod ręką.

      Usuń
  3. Jak dla mnie Uniwersyteckie życie zapowiada się szałowo, na pewno wpadnie w moje łapki ^^ Ten ostatni dodatek wydaje mi się na razie MEGA dziwny :| Okaże się co z tego będzie :D
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń