12.01.2013

Young próbuje robić sesje (1)

Dałam jedynkę w tytule tylko dlatego, że nie jestem pewna, czy będzie to seria, czy nie.
W każdym razie próbowałam od wczorajszego wieczoru zrobić sesje moim simkom. 
Zostały one zrobione z domem tylko do sesji. To jest z postów dwójkowych, musiałam po prostu odpocząć trochę od trójki. 
Zdjęcia zostały przeze mnie edytowane w internetowym edytorze, którego nazwy już zapomniałam.

Ostrzeżenie: jeśli po prostu nie lubisz zbytnio związków tej samej płci, ten post bardzo ładnie się z tobą żegna.  

Oto ta sesja: 


Aż 3 zdjęcia w cały wieczór i popołudnie. Wiem, że to niewiele, ale miałam spore problemy z kamerą i pozami przez to jest ich tak mało.
Sesję dodałam tylko dlatego, że BranQ mnie o to prosił. Gdyby nie on, ta sesja pojawiłaby się tylko na moim tumblr'ze, albo zachowałabym ją dla siebie.

2 komentarze:

  1. Dobrze, że cię namówił. Sesja jest świetna!! Szkoda tylko, tak mało zdjęć ale liczę, że pojawi się tutaj więcej takich sesji ^^
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sama mam nadzieję, że tak owe się pojawią, jednak wszystko zależy od simek i simów.

      Usuń