24.01.2013

Young próbuje robić sesje (2)

Od tej notki "Young próbuje robić sesje" oficjalnie staje się serią.
Tym razem zrobiłam małą metamorfozę mojej simki, ażeby przypominała grecką boginię. Akurat metamorfoza się nie udała, jednak nie jest aż tak źle.
Swoją drogą jestem ciekawa kto zgadnie jaka simka uległa metamorfozie.
Krótko o tematyce sesji:
Obserwujemy młodą dziewczynę z Grecji, która została zmuszona do ślubu z najgorszą w świetle prawa osobą. Zdesperowana dziewczyna modli się popołudniem przed ślubem do najwyższego z bogów - Zeusa/Dzeusa, ażeby udaremnił jej ślub w imię bogów. Po chwili zastanowienia dziewczyna decyduje się opuścić miasto, ponieważ zdała sobie sprawę, że nie może całkowicie ufać bogom.





Do zdjęć użyłam Photoshopa CS5 oraz HQ mod'a.
Otoczenie - Monte Vista
Poniżej zamieszczam linki do oryginałów, ażeby nie było, że edytowałam coś poza kolorami:
1, 2 , 3, 4, 5

8 komentarzy:

  1. GENIALNA SESJA! *O*

    OdpowiedzUsuń
  2. pliska podaj linka skąd wzięłaś taki fryz dla simki. Jakby co znam twoje wspólnika ale nie ma go na GG to nie może mi powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie pamiętam, ale najprawdopodobniej jest od Newsea.

      Usuń
  3. Jaka ona naturalna *-* Dasz ją do pobrania? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona została dodana do pobrania, tylko w innej wersji, jest to Rose Nesbitt. Tutaj jest link jakbyś potrzebował/potrzebowała:

      http://bigsimstory.blogspot.com/2012/12/rose-nesbitt-prezent-od-young.html

      Przepraszam za późną odpowiedź.

      Usuń