24.10.2013

Hey, ja dalej tu jestem.

Piszę o tak późnej godzinie z pewnego, prostego powodu - to, że Damian zawiesił swoją część nie oznacza, że ja będę zawieszać moją część. Zrozumiano? Tak? Good.


Dodatkowo dodam parę znaków życia w postaci krótkiej zapowiedzi kolejnych postów związanych z moim FS. Niestety nie do końca wiem czy będzie publikowane, ponieważ z każdą kolejną sesją jest mi coraz ciężej nad tym pracować. Może po prostu muszę nabrać trochę wprawy na nowo. Ostatnio miałam dłuższą przerwę od simsów, wiadomo - Aion, szkoła, anime. Musiałam zdecydować co chcę podtrzymać, niestety simsy były ostatnie na liście.
Dodatkowo - praktycznie już dzisiaj wychodzi nowy dodatek, szykować się na spam.
+ bonus w postaci Shany w kimonie.

P.S Chciałabym podziękować za komentarze, które mnie zmotywowały do zrobienia czegoś w simsach (aka komentarze pod notką o zawieszeniu).

2 komentarze:

  1. Super, że jesteś i śliczne zdjęcia. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że jesteś! :) Uuu.. ale fotki *-*
    http://sims-smile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń